[ X ]
La Ocnița a fost deschis al patrulea Centru Multifuncțional din țară
23 Aprilie

Agenția Servicii Publice a lansat un nou sistem electronic de gestionare a fluxului de cetățeni. Aplicația a trecut cu brio primul test la lansarea Centrului Multifuncțional Ocnița, transmite CURENTUL.

Pentru a obține un tichet virtual din sistem solicitantul trebuie să dispună de un telefon mobil cu care se va conecta la rețeaua WI-FI a Centrului. Ulterior, prin intermediul browserului Google Chrome, se introduce codul „10.7.26.10:81” și se selectează oficiul și serviciul dorit.

Informația privind statutul solicitantului în sistem se actualizează online și poate fi vizualizată pe ecranul telefonului mobil, în raza de acoperire a rețelei WI-FI.

Oficiul, în care anterior se afla Serviciul eliberare a actelor de identitate, a fost reparat și transformat într-o încăpere spațioasă în care activează 17 operatori. Centrul este structurat în trei zone, cea de așteptare și informare, de autoservire și zona de prestare a serviciilor. La nivelul doi al clădirii se află Secția înmatriculare a mijloacelor de transport și calificare a conducătorilor auto.

Acesta este al doilea Centru Multifuncțional pe care Agenția Servicii Publice îl deschide în această săptămână și al patrulea din țară.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților