În contextul măsurilor luate după instituirea Codului Roșu de alertă în legătură cu evoluția situației epidemiologice privind infecția cu virusul COVID-19, Termoelectrica S.A. dă asigurări consumatorilor săi că serviciile de termoficare vor fi prestate în regim normal, fără întrerupere, transmite CURENTUL.
Managementul companiei depune tot efortul pentru ca angajații implicați în procesul tehnologic să beneficieze de condiții de muncă sigure, respectând măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19.
Astfel, în situații de urgență, precum deconectări din cauza unor avarii la rețelele de termoficare, echipele de intervenție vor acționa prompt și eficient, astfel încât serviciile de termoficare să fie reluate în cel mai scurt timp posibil.
Termoelectrica S.A. a limitat accesul vizitatorilor în Centrul Comercial de Deservire și Relații cu Consumatorii și recomandă utilizarea serviciilor de consultanță și efectuarea operațiunilor disponibile de la distanță: prin telefon sau online.
Pentru informații suplimentare, accesați site-ul Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md, rubrica ”Pentru consumatori” și/sau apelați Centrul de Apel, la numărul de telefon 1300 al Serviciului Call-Center sau 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate căile de comunicare sunt disponibile 24/24.
Cristina Parfeni