Centrul relații cu consumatorii al SA „Moldovagaz”, situat în municipiul Chișinău, strada Pușkin, 64, a lansat serviciul de programare preventivă pentru vizitatori. Potrivit serviciului relații publice al companiei, pentru aceasta este necesar să fie apelat numărul unic 1304 și să fie informat operatorul referitor la data și ora preferabilă de venire, după ce consumatorului îi va fi oferit codul de înregistrare, informează CURENTUL.
După venirea la centru la ora stabilită, consumatorul urmează să introducă codul său în terminalul rândului electronic, să primească un tichet cu indicarea numărul ghișeului operatorului care îl așteaptă și, astfel, să exercite opțiunea de deservire prioritară. În cazul în care consumatorul și-a uitat numărul de înregistrare, el urmează să apeleze încă o dată la numărul 1304 și după ce îi va comunica operatorului numele și prenumele, precum și data și ora programării, îl va primi din nou.
Noul serviciu îi va permite consumatorului nu numai să-și planifice optim ziua și agenda sa, dar și să fie redus semnificativ timpul petrecut în centru. Aceasta se datorează faptului că în cadrul înregistrării telefonice operatorul clarifică împreună cu consumatorul toate detaliile, legate de vizita sa, și astfel va putea pregăti în prealabil toate informațiile sau documentația necesară.
Programul de lucru al centrului este de luni până vineri, de la orele 8.00 până la 17.00. Toți angajații sunt asigurați cu mijloace de protecție personală, inclusiv măști și mănuși de unică folosință. La intrare și în încăperi sunt instalate recipiente cu soluții de dezinfectare a mâinilor pentru consumatori.
Îndemnăm vizitatorii centrelor să respecte cu strictețe normele de distanță sanitară de cel puțin 2 metri și să execute incontestabil solicitările administratorilor în privința ordinii de acces în edificiu.
Cristina Gurez