În perioada ce urmează, elevii din școli, vor fi informați, în cadrul campaniei de cunoaștere și promovare a numărului de urgență 112, despre situațiile când pot apela numărul unic de urgență 112, ce trebuie să spună operatorului 112 și cum să recunoască o urgență.
“Campania de cunoaștere și promovare a numărului de urgență 112” reprezintă un program de informare desfășurat de Serviciul 112, în rândul cetățenilor, despre funcționalitatea serviciului național unic pentru apelurile de urgență 112 din Republica Moldova.
Aceasta urmărește responsabilizarea privind folosirea corectă a numărului unic de urgență 112 și are ca obiectiv limitarea apelurilor numărul apelurilor care nu reprezintă o urgență reală.
Primele întâlniri cu elevii au fost organizate la instituțiile de învățământ din s. Fîrlădeni din r. Căușeni și s. Zubrești din r. Strășeni.
Planificarea vizitelor în instituțiile de învățământ de reprezentanții Serviciului 112 se face la adresa de e-mail a instituției Serviciul 112, office@112.md.