Centrul Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) recrutează administrator de baze de date, transmite CURENTUL.
Poți face parte din echipa CTIF dacă:
• Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
• Deții cunoştinţe de instalare, configurare şi administrare a bazelor de date (Oracle);
• Cunoşti aplicaţiile şi serviciile de sistem (Windows, Linux);
• Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle);
• Ești familiarizat cu tehnologiile High Availability în domeniul bazelor de date;
• Cunoști limbajului PL/ SQL;
• Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
• Cunoști sistemele de monitorizare a bazelor de date;
• Deții cunoștințe privind legislaţia în domeniu;
• Experiența ta în domeniu depășește 2 ani, cunoști româna și engleza (la nivel tehnic).
Sarcinile tale de lucru:
• Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
• Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
• Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
• Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Alte abilități și competențe binevenite:
• Abilităţi de lucru cu informaţia și elaborarea documentelor;
• Mobilizare de sine, soluţionarea problemelor, capacitatea de analiză și sinteză;
• Comunicare eficientă și diplomație;
• Spirit de inițiativă și responsabilitate;
• Flexibilitate și creativitate;
• Aptitudini motivaționale;
• Tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Ce oferă CTIF:
• Program de integrare și ghidare de către un mentor;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
• Salariu competitiv, pachet social deplin;
• Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
• Sediu în centrul orașului Chișinău.
„Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul și scrisoarea de motivare pe adresa resurse.umane@ctif.gov.md”, spune CTIF.
Cristina Pendea