[ X ]
[ X ]
[ X ]
Prioritățile AGEPI, pentru următoarea perioadă, din punct de vedere al comunicării
30 Septembrie

Şefa Direcţiei comunicare şi relaţii internaţionale din cadrul Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Liliana Vieru a comunicat că AGEPI, pentru perioada următoare, îşi propune campanii de informare privind activităţile instituției, transmite CURENTUL.

„Pentru anul 2021 ne propunem să realizăm o campanie de promovare a cunoștințelor de proprietate intelectuală destinată tinerilor, pe care o planificăm în parteneriat cu Ministerul Educației, Culturii și Cercetării și cu suportul organizațiilor neguvernamentale, precum Centrul ProBono” – a spus Liliana Vieru, într-un interviu pentru oficial.md.

La fel, a mai spus că, un alt proiect vizează promovarea mărcilor, indicațiilor geografice și a altor obiecte de PI în rândul producătorilor locali, proiect a cărui realizare depinde în mare măsură de situația epidemiologică din țară.

Pe lângă aceasta, reprezentantul AGEPI mai spune: „o altă prioritate de comunicare pentru următoarea perioadă se referă la promovarea informației de brevet, inovațiilor deschise și a instrumentelor de flexibilitate instituite în cadrul acordului TRIPs al OMC, ce prevăd excepții limitate la drepturile exclusive conferite printr-un brevet, instrumente ce au menirea să susțină sănătatea publică în situații de urgență, cum este actuala pandemie și să extindă accesul la medicamente”.

Cristina Tomac

Inapoi la arhiva noutaților