Circa 23 de mii de consumatori s-au adresat de la începutul anului curent la Contact-centrul SA „Moldovagaz” prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Potrivit serviciului relații publice al companiei, majoritatea covârșitoare a apelurilor, și anume peste 22 150, au parvenit de la locuitorii capitalei, transmite CURENTUL.
Astfel, 3519 de persoane s-au adresat în legătură cu lipsa facturii de plată, iar 7737 au transmis prin această cale indicii contorului. În legătură cu relațiile contractuale au apelat 1715 de consumatori, cu achitarea facturii – 5198, iar cu erorile în facturare – 455. Durata medie de prelucrare a unui apel constituie 3,43 minute. Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8.00 până la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24.
În același timp, la Centrul relații cu consumatorii din capitală, situat pe str. Pușkin, 64, în perioada de referință, s-au adresat cca 29 200 de consumatori. Peste 2 mii de solicitări au fost procesate online, iar numărul de utilizatori ai serviciului „Contul personal al consumatorului” a depășit 4 140 de persoane.
Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia. Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.
Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei noncasnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont. La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot.
Recent SA „Moldovagaz” a implementat un sistem de suport pentru consumatori și pe baza mesagerului „Telegram” (https://t.me/MoldovagazSupportBot). Întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate în regim 24 din 24 de ore, în timp ce răspunsurile sunt oferite după ce acestea au fost procesate de specialiștii companiei de luni până vineri.