Numărul de utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal al consumatorului”, disponibil la site-ul www.moldovagaz.md, a constituit peste 18 640 de persoane, fiind de creștere de la începutul anului cu 5 325 unități, conform situației la sfârșitul lunii noiembrie 2023. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia.
Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. La fel, consumatorul poate lăsa cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.
Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei noncasnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont.
La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot, și potrivit datelor statistice, lunar de acest serviciu beneficiază cca 3 000 de persoane. SA „Moldovagaz” a implementat și un sistem de suport pentru consumatori și pe baza mesagerului „Telegram” (https://t.me/MoldovagazSupportBot). Întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, în timp ce răspunsurile sunt oferite după ce acestea au fost procesate de specialiștii companiei de luni până vineri.