Oficiul Național al Viei și Vinului este în căutare de servicii de PR și Comunicare în Marea Britanie și alte piețe internaționale, transmite CURENTUL.
Pentru aceste servicii, ONVV va cheltui 2 mln. 300 mii lei, fără TVA. Potrivit anunțului de participare, responsabilii vor crea un plan calendaristic de comunicare pentru 2021-2022, care va include cercetarea disponibilității vinurilor în Marea Britanie on și off-line de 2 ori pe an.
De asemenea, se vor ocupa de media comerciale (trade): 4 comunicate de presă trimise către mass-media cheie comercială (Marea Britanie), 4 comunicate de presă prescurtate pe subiecte de actualitate, minim 320 mii afișări digital, distribuirea pe 6 piețe vorbitoare de limba engleză, generarea a cel puțin 60 suporturi comerciale per release, 18 articole per release.
Contractanții vor efectua și comunicări media spre consumatorul final: comunicate de presă către specialiștii în vinuri și mass-media pentru consumatori, 50 articole pe tot parcursul anului, 500 mii afișări, etc..
Pe domeniul social media va fi creat un plan de conținut lunar orientat către consumator pe Facebook și Instagram, 2 postări pe săptămână, atragerea followerilor din U.
Se vor face și briefinguri media, parteneriate cu influenceri, adaptarea, crearea de conținut video, degustări virtuale pentru media, elaborare rapoarte.
Perioada de depunere a ofertelor este 1 – 10 martie curent.
Detalii vedeți mai jos:
Cristina Parfeni