Investiţiile la RTEC sunt un proces continuu, pentru că aceasta reiese din însuşi specificul întreprinderii. Dacă e să vorbim de ultimii ani, atunci cred că se impun a fi menționate cele 102 troleibuze procurate de către municipalitate. Atât troleibuze noi, cât și cu parcurs. Declarația a fost făcută de Octavian Lupuşor, manager de proiecte în cadrul Regiei Transport Electric Chişinău, în cadrul unui interviu pentru CURENTUL.
Potrivit spuselor sale, în ultimii ani, RTEC a făcut progrese semnificative în modernizarea infrastructurii și a flotei sale de vehicule electrice, au fost efectuate numeroase lucrări în toate cele trei parcuri de troleibuze, atelierul de reparații mecanice și serviciul rețele electrice.
Totodată, resurse importante au fost investite pentru completarea parcului de autospeciale pentru intervenții, întreținerea și deservirea rețelei de contact și activitatea de producere.
„În anul curent, ne propunem alte proiecte de investiții şi modernizare despre care vom putea vorbi în termeni mult mai concreți ulterior. Preventiv vă pot spune e vorba de completarea parcului rulant cu noi unități de transport, componente speciale pentru rețeaua de contact, autoplatforme, autoutilitare, modernizarea spălătoriilor auto, îmbunătățirea calității serviciilor de salubrizare a troleibuzelor etc.
În ultimii ani au fost îmbunătățit simțitor și condițiile de muncă și majorate salariile angajaților RTEC. Șoferii și taxatorii sunt responsabili de siguranța și confortul pasagerilor, iar întreprinderile de transport sunt direct responsabile de siguranța și confortul acestora la locul de muncă.
După cum am menționat deja, investițiile în modernizare sunt un proces continuu la RTEC, care derivă din necesitățile reale”, a menționat reprezentantul RTEC.