[ X ]
„Moldovagaz” îți spune ce să faci dacă nu ai primit factură mai mult de o lună
2 Februarie

În cazul în care nu ați recepționat factura de plata pentru gazele naturale mai mult de o lună și doriți să achitați volumele consumate, este necesar să prezentați fotografia contorului, cu situația la zi, la Centrul relații cu consumatorii de pe din str. Pușkin 64, Chișinău, pentru calcularea estimativă a contravalorii volumului consumat și achitarea unui avans în contul personal, atribuit adresei locului de consum. Despre aceasta comunică „Moldovagaz”, informează CURENTUL.

Cea de-a opțiune este să vă adresați prin aplicațiile online Telegram, ViberChatBot sau „Cabinetul personal al consumatorului” cu atașarea fotografiei contorului, cu situația la zi, pentru transmiterea duplicatului facturilor corectat cu suma contravalorii volumului consumat (avansul) la adresa electronică a consumatorului.

„Menționăm că în luna următoare urmează să recepționați factura de plată, în care se va reflecta volumul de gaze naturale facturat în baza indicilor contorului transmiși prin poză, avansul achitat, precum și compensația din partea Guvernului Republicii Moldova” – precizează „Moldovagaz”.

Achitarea unor astfel de facturi se efectuează la oficiile poștale, băncile comerciale sau online prin site-ul www.moldovagaz.md (rubrica ”Achita factura”) cu corectarea sumei avansului, care urmează să fie depus pe contul personal.

Cristina Gurez

Inapoi la arhiva noutaților