[ X ]
[ X ]
[ X ]
În decurs de 2 zile, angajații Î.S. Poșta Moldovei au învățat despre importanța relației și armonizării în actul vânzării
27 Ianuarie

În perioada 25-26 ianuarie curent, șefii oficiilor poștale din municipiul Chișinău au participat la un curs de instruire profesională cu subiectul „Client Service și Leadership”, care a avut drept scop motivarea participanților pentru a oferi servicii de calitate, exersarea tehnicilor esențiale și dobândirea abilităților pentru rezolvarea problemelor cu ușurință, informează CURENTUL.

Astfel, în decurs de 2 zile, angajații Î.S. Poșta Moldovei au învățat despre importanța relației și armonizării în actul vânzării, despre abilitatea mai ușoară de conectare cu clienții, dar și cum pot oferi soluții concrete pentru a avea succes în vânzări.

Cursul a fost moderat de către Ilie Dercaci și Alexander Constantinov, doi traineri cu experiență vastă în antreprenoriat, marketing și public speaking, care i-au ajutat pe participanți să exploreze în detaliu fiecare modul al acestui curs în scopul îmbunătățirii percepției despre vânzări și descoperirii la nivel practic a tehnicilor unui vânzător de succes.

În prima zi de training, participanții au avut ocazia să descopere care sunt tehnicile de expunere corectă a prețului în timpul vânzării, ce reprezintă tehnicile de ofertare și Cross Sales și cum să dețină controlul procesului de vânzare prin utilizarea necesităților și cuvintelor butoane în comunicare. În cea de-a doua zi, cursanții au aflat cum pot calibra vânzările după tonul emoțional al clientului, au învățat 12 tactici de vânzare și persuasiune, dar și care este importanța Role Play-ului în Departamentul de vânzări.

Cristina Gurez

143825335_114663160536021_5788083394484820575_n 142440685_131383375496075_6698620012754410305_n

Inapoi la arhiva noutaților