[ X ]
[ X ]
[ X ]
În carantină, moldovenii iau cu asalt magazinele de electrocasnice și gadgeturi. Ce achiziții fac
29 Martie

În urma instituirii stării de urgenţă pe întreg teritoriul ţării din cauza pandemiei COVID-19 mai multe categorii de angajaţi îşi îndeplinesc obligaţiunile de serviciu de acasă. Drept rezultat, în ultima perioadă a crescut considerabil numărul comenzilor online, iar magazinele de computere şi electrocasnice vin în ajutorul clienţilor cu oferte atractive şi livrarea produselor la domiciliu, transmite CURENTUL.

Contactată de reporterul nostru, PR managerul magazinului de computere Enter, Claudia Budurin, a spus că numărul de comenzi online este mult mai mare în perioada de carantină în comparaţie cu perioada în care magazinul activa în regim normal.

„Acum, toate forţele companiei sunt îndreptate spre vânzările online pentru a face faţă cererilor din partea clienţilor. Dacă e să facem un top al celor mai vândute produse în perioada de carantină, atunci printre cele mai solicitate se numără produsele din categoria gaming: laptopurile gaming, unităţile PC gaming, monitoarele şi tastaturile gaming, căştile şi suvenirile gaming, tabletele. Din motiv că elevii învaţă acasă şi fac lecţiile online sunt solicitate foarte mult printerele şi diverse accesorii pentru calculator. De asemenea, sunt solicitate şi produsele electrocasnice precum blendrele, grătarele electrice, maşinile de tocat carne şi frigiderele”, a spus Claudia Budurin.

PR managerul magazinului Darwin, Maria Onică, a spus pentru CURENTUL că cele mai solicitate produse în perioada de carantină sunt telefoanele mobile, laptopurile de birou şi jocurile video.

„În urma situaţiei create de pandemia Coronavirusului, oamenii petrec mai mult timp în casă, muncesc sau au diferite activităţi împreună cu copiii. Analizând vânzările pe care le-am înregistrat în ultima perioadă, consolele şi jocurile video perecum FIFA 20, Fortnite sau Minecraft se numără printre cele mai solicitate produse din cele pe care le avem în stoc”, a spus Maria Onică.

Potrivit managerilor magazinele vin în ajutorul clienţilor cu oferte atractive care le-ar fi utile în această perioadă.

„Deoarece multă lume lucrează de acasă avem oferte speciale la preţ pentru a veni în întâmpinarea clienţilor noştri. Avem și o campanie lansată recent „Cumpără acum achită peste 100 zile”. La procurarea oricărui produs în credit, chiar și în credit 0%, clenţii vor achita prima rată tocmai peste 100 zile. La fel, ne gândim și ne pasă de fiecare, de asta, facem livrări la ușa fiecărui client, pe tot teritoriul Republicii Moldova gratis, pentru ca ei să stea acasă, de asemenea, pentru produsele din categoria electrocasnicelor (frigidere, maşini de spălat, televizoare) livrarea este gratuită la orice etaj. Curierii noștri sunt instruiți despre normele de igienă și securitate, poartă mănuși, măști de protecție și au la îndemână dezinfectant”, a precizat PR managerul reţelei de magazine Enter.

Mihaela Grosu

Inapoi la arhiva noutaților