[ X ]
[ X ]
[ X ]
Î.S. „Moldelectrica” a lansat serviciul Call centru pentru operatorii sistemului de transport a energiei electrice
19 Aprilie

În procesul de optimizare continuă a gamei de servicii oferite de Operatorul sistemului de transport a energiei electrice, Î.S. „Moldelectrica” acum este mai aproape de participanții la piața de energie electrică existenți și potențiali, prin lansarea serviciului de call centru extins, care de astăzi oferă o gamă largă de informații primare, cât și ajutorul specialiștilor calificați a întreprinderii pentru serviciile oferite de OST.

Acum, putem să clasificăm cu precizie apelanții în categoriile corespunzătoare, extinzând gama de informații disponibile și facilitând accesul la suportul call centru. Astfel, fiecare client poate interacționa cu noi într-un mod mai eficient și mai adaptat.

  • Consultanță pentru piața angro (08:00-20:00);
  • Asistență pentru racordarea la rețeaua electrică (08-00:17:00, Luni- Vineri);
  • Coordonare pentru tranzacții transfrontaliere de energie electrică (non-stop).

Aceste noi modificări aduc o valoare semnificativă în relația noastră cu clienții și în capacitatea noastră de a le oferi sprijinul necesar în funcție de nevoile lor specifice. Suntem mândri să fim în pas cu progresele tehnologice și să contribuim astfel la îmbunătățirea experienței clienților noștri.

Menționăm că în primul trimestru al anului 2024, platforma noastră de suport helpdesk a înregistrat peste 400 de apeluri referitoare la serviciile oferite de Moldelectrica.

Pentru orice întrebări suplimentare sau asistență, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +37368 230 130 sau prin e-mail la helpdesk@moldelectrica.md .

Implementarea serviciului este efectuată în parteneriat cu un operator de telefonie mobilă din țară cu utilizarea ultimelor tehnologii din domeniu.

Inapoi la arhiva noutaților