Reprezentanții ANRE și CNA au desfășurat o nouă acțiune în cadrul Campaniei de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție în sectoarele reglementate de ANRE, transmite CURENTUL.
De această dată, Centrul mobil de consultanță a fost amenajat la intrarea în sediul S.A. „Moldovagaz”, iar pe parcursul zilei consumatorii au beneficiat de consultanță calificată din partea reprezentanților ambelor instituții.
Prezentă la eveniment, Violina Șpac, director ANRE a menționat importanța interacționării directe cu fiecare consumator, deoarece prin aceste întâlniri specialiștii Agenției și-au propus să fie cât mai aproape de nevoile oamenilor. De asemenea, este foarte important ca, în momentul când consumatorul întâlnește unele reticențe în raport cu reprezentanții titularilor de licență, specialiștii ANRE să fie mereu la dispoziția solicitantului, pentru a-i oferi cea mai bună soluție.
În cadrul aceluiași eveniment, Ion Pruteanu, șeful Direcției Educație Anticorupție la CNA a informat angajații S.A. „Moldovagaz” despre standardele de integritate și anticorupție în sectorul privat, despre prevederile legale ale infracțiunilor de corupţie şi despre obligativitatea denunțării comportamentelor corupţionale şi a faptelor de corupţie.
Menționăm că evenimentul face parte din acțiunile prevăzute de Campania de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție în sectoarele reglementate de ANRE, lansată de Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică în parteneriat cu Centrul Național Anticorupție.
Astfel, până la sfârșitul lunii curente, acțiuni similare se vor desfășura la întreprinderile S.R.L. „Gagauz-gaz”, Î.C.S. „Premier Energy” S.R.L., S.A. Termoelectrica și S.A. CET-Nord.
Cristina Pendea