Urmare a mai multor reclamații parvenite de la consumatori, Centrul Național pentru Protecția Consumatorilor a sesizat încălcarea intereselor economice ale consumatorilor prin refuzul nejustificat de a vinde produse petroliere de către unele stații de alimentare din rețelele Bemol și Vento, transmite CURENTUL.
„În contextul penuriei din ultima perioadă, consumatorii au dat buzna la stațiile de alimentare cu petrol în scopul economisirii a 1-2 lei per litru. În această forfotă, unele stații și-au permis un comportament economic abuziv față de consumatori refuzînd comercializarea produselor petroliere acelor consumatori care nu dețin carduri de alimentare a acestor rețele.
Pentru a curma aceste practici comerciale incorecte utilizate de către rețelele Bemol și Vento solicităm consumatorilor utilizarea telefonului mobil personal pentru înregistrarea conversațiilor cu operatorii de la pompă pentru a putea documenta cele reclamate”, spune CNPC.
Centrul Național pentru Protecția Consumatorilor atenționează că fiecare tranzacție comercială refuzată nejustificat este pasibilă de a fi sancționată cu amendă în valoare de la 1500 la 3000 lei aplicată operatorului de la pompă și cu amendă de la 3000 la 6000 lei aplicată administratorului stației.