Combinatul de panificaţie „Franzeluţa” S.A. s-a învrednicit de înalte distincţii, în urma participării la cele două concursuri organizate de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI): „MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2020″ şi „PREMIUL PENTRU REALIZĂRI ÎN DOMENIUL CALITĂŢII PRODUSELOR ŞI SERVICIILOR ÎN ANUL 2020”, transmite CURENTUL.
Ceremonia oficială de premiere s-a desfăşurat în cadrul evenimentului de anvergură – „Gala Businessului Moldovenesc”, unde „Franzeluţa” S.A. a fost decernată, pentru primul concurs, cu distincţia „Mercuriul de aur” și „Medalie de aur”, la categoria „Produse alimentare”, nominalizările „Reputație și încredere” și „Aprecierea consumatorului”, iar pentru cel de-al doilea concurs cu trofeul „Zeiţa Calităţii”.
Administraţia întreprinderii este profund recunoscătoare organizatorilor pentru premiile acordate, încredere și cooperare în promovarea mărcii comerciale „Franzeluța”, atât pe plan național, cât și internațional.
„Suntem bucuroşi şi onoraţi să primim înalte aprecieri, atât din partea consumatorilor, cât şi a Instituţiilor de resort. Consider, că aceste distincții ne-au fost acordate pe merit, iar noi vom depune mari eforturi ca şi pe viitor să ne menţinem constantă poziţia”, a spus Directorul general, Boris Andros.
Menţionăm că, de-a lungul anilor, tot în cadrul acestor concursuri, întreprinderea „Franzeluţa” S.A. a obţinut şi alte distincţii importante, inclusiv Premiul Mare.
Cristina Pendea