Directorul general al SA „Cricova”, Denis Șova, a vorbit, în cadrul unui interviu pentru oficial.md, despre investiții și a menționat că acestea diferă de la scopurile propuse de producător, transmite CURENTUL.
Denis Șova a menționat că investițiile nu sunt mari dacă îți propui ca produsul să intre în careva reţea comercială din România sau Polonia.
„Ajungi la o înţelegere cu respectiva reţea, care are clienţi fideli şi care oricum la un moment dat vor vedea şi vor degusta produsul tău. E suficient să-l promovezi apelând la oportunităţile interne ale respectivei reţele şi deja atragi atenţia potenţialilor cumpărători”, spune Denis Șova.
El punctează că dacă ai un produs calitativ, în scurt timp vei avea şi consumatori fideli ai acestuia, mai ales dacă şi preţul va fi unul pe măsură.
„Iar dacă vorbim despre construcţia propriilor magazine în mai multe oraşe europene importante, de promovarea acestor puncte comerciale şi a produselor expuse în ele, investiţiile sunt mult mai mari. Sau dacă vorbim de investiţii în calitatea produselor, sau de investiţii în lansarea de la zero a procesului de producere, e clar că sumele respective vor fi mult mai mari”, a mai spus Denis Șova.
Cristina Pendea