[ X ]
De la lansarea contact-centrului SA „Moldovagaz”, au fost înregistrate peste 8300 de apeluri
3 Martie

Peste 8300 apeluri telefonice din partea consumatorilor au parvenit la contact-centrul SA „Moldovagaz”, disponibil în toată țara la numărul unic 1304, de la momentul lansării serviciului la începutul anului curent. Potrivit serviciului relații publice al întreprinderii, media zilnică a constituit cca 220 de adresări. Din numărul total de apeluri, 7800 le revin consumatorilor din capitală. 2454 de persoane s-au adresat în legătură cu lipsa facturii de plată, iar 2998 au transmis prin această cale indicii contorului, informează CURENTUL.

Potrivit unui comunicat de presă, în legătură cu relațiile contractuale au apelat 552 de consumatori, cu achitarea facturii – 1080, cu erorile în facturare – 181. Restul 1057 apeluri au vizat întrebări diverse. Durata medie de prelucrare a unui apel de către operatori în luna februarie a constituit 3,1 minute. Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8.00 până la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24.

La fel, mulți consumatori se înregistrează ca utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal”, disponibil pe site-ul www.moldovagaz.md. Înregistrarea și folosirea opțiunii sunt gratuite. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia.

Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.

Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei noncasnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont. La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot.

Cristina Gurez

Inapoi la arhiva noutaților