Instituția Publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” este în căutare de Specialist în managementul riscurilor, transmite CURENTUL.
Poți fi parte a echipei CTIF, dacă te regăsești în cerințele de mai jos:
• Ai studii superioare în domeniul economico-financiar (specialitatea management, business și administrare) și/ sau în domeniul IT;
• Deții cunoștințe de operare la calculator;
• Ești familiarizat cu metodologii precum: PMBook; Agile; etc.;
• Deții cunoștințe în domeniul proiectării/ dezvoltării software;
• Posezi cunoștințe de bază în managementul proiectelor;
• Ești capabil să lucrezi cât în echipă, atât și individual;
• Posedarea limbii engleze, experiența de 2 ani și cunoașterea procesului de dezvoltare a sistemelor software, va constitui un avantaj.
Descrierea jobului:
• Vei analiza și gestiona solicitările de dezvoltare parvenite de la clienți;
• Vei forma, conduce și organiza activitatea echipei de proiect;
• Vei planifica, atribui sarcini și monitoriza zilnic executarea acestora de către echipa de proiect;
• Vei gestiona procesele aferente implementării proiectului (etapele de: inițiere, planificare, executare, monitorizare, raportare, încheiere);
• Vei coordona documentația software precum: Concepții, Sarcini tehnice, Ghiduri de utilizare etc.
Ce îți oferim noi?
• Program de integrare și ghidare de către un mentor;
• Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
• Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
• Salariu competitiv, pachet social deplin;
• Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
„Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul și scrisoarea de motivare pe adresa resurse.umane@ctif.gov.md. Mai multe detalii: (+373) 60-588-817”, menționează CTIF.
Cristina Pendea