Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (I.P. „CTIF”) recrutează administrator de baze de date, transmite CURENTUL.
CTIF te așteptăm să fii parte a echipei dacă:
• Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
• Cunoști limba română;
• Cunoști aplicaţiile şi serviciile de sistem (Windows, Linux);
• Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
• Cunoști limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
• Cunoști sistemele de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
• Deții cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
• Lucrezi eficient în echipă, cât și în mod individual;
• Posedarea limbii engleze și experiența de 2 ani în domeniu, va constitui un avantaj.
Sarcini de lucru:
• Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
• Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
• Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
• Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Ce oferim noi?
• Program de integrare și ghidare de către un mentor;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
• Salariu competitiv, pachet social deplin;
• Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Dacă te-ai regăsit în acest anunț și ai decis să faci parte din echipa CTIF, poți trimite CV-ul și scrisoarea de motivare la adresa electronică: resurse.umane@ctif.gov.md
Informații adiționale la nr. de telefon: (+373) 60-588-817.
Cristina Pendea