[ X ]
Campania de promovare turistică a R. Moldova desfășurată în punctele de trecere a frontierei
11 August

Poliţia de Frontieră este partener al Agenției de Investiții/Invest Moldova Agency în campania de promovare a produsului turistic național, prin distribuirea de broșuri și hărți turistice în cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni, Palanca, transmite CURENTUL.

Noua broșură turistică a fost realizată de către Agenția de Investiții „Invest Moldova” și este formată din trei capitole: Descoperă Moldova, Călătorește, Intră-n horă. Aceasta povestește într-un limbaj autentic despre istoria, cultura, gastronomia Moldovei, dar și despre experiențele pe care aceasta le poate oferi turiștilor.

Broșura include și o hartă informativă care cuprinde atracțiile turistice din țară, precum lăcașuri de cult, muzee, parcuri și rezervații, vinării, dar și alte locuri ce pot prezenta interes atât pentru turiștii interni, cât și cei externi.

Broșura este un instrument inedit, care poate fi utilizată atât de actorii din industria turismului, de sectorul asociativ, dar și de orice persoană care vrea să povestească unui potențial vizitator despre țara noastră.

Aceasta poate fi vizualizată în limba română aici https://bit.ly/3AL46C7

Campania se adresează străinilor care vor traversa frontiera de stat pe sensul de intrare, având drept mesaj principal, îndemnul de a descoperi Republica Moldova ca destinație turistică atractivă, spre a impulsiona turismul receptor.

Cristina Pendea

i1 i2 i3

Inapoi la arhiva noutaților