[ X ]
[ X ]
[ X ]
Andrei Jicol, despre publicitatea stradală din Chișinău: „Este nevoie de o viziune a Primăriei”
12 Februarie

Publicitatea stradală din Capitală trebuie să fie echilibrată, să nu încurce ochiului și să creeze confort. Opinia a fost exprimată de Andrei Jicol, directorul Trendseter, în cadrul emisiunii „Главное” de la postul TVC21, transmite CURENTUL.

Andrei Jicol este de părere că în domeniul publicității stradale este nevoie de o politică și viziune a autorităților.

„Publicitatea are nevoie de o curățare, un echilibru. Dar aici este nevoie de o viziune, o politică, pentru că resursele publicitare sunt o investiție cheltuitoare. Este nevoie de o viziune concretă a Primăriei la acest capitol, pentru ca în următorii 10 ani oamenii să poată investi, iar noi să simțim confort. Publicitatea nu ar trebui să aducă un disconfort vizual și să acopere clădirile sau alte obiective. Orașul nostru are acest potențial, categoriile de oameni care se ocupă cu publicitatea sunt profesioniști”, menționează Andrei Jicol.

Totodată, el afirmă că orașul deja se curăță de publicitate. „La capitolul publicitate stradală pe panouri mari, o echipă deja lucrează la acest subiect, orașul se curăță de publicitate și, contactând cu oamenii din această sferă, văd că și ei au interesul să renască. Trebuie să avem o politică în acest sens. Orașele mari tot sunt pline de publicitate, dar ei au făcut acest lucru cu mare acuratețe și ea se vede destul de bine și nu distrage atenția. Noi nu avem un oraș așa mare și cred că este real să facem acest lucru”, a mai spus Jicol.

Întregul fragment al discuției îl puteți urmări mai jos:

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților