[ X ]
[ X ]
[ X ]
Agenții economici – mai responsabili față de consumatori. Cum s-a schimbat atitudinea acestora
13 Martie

Agenții economici sunt mult mai informați despre drepturile consumatorilor la procurarea unui produs. Declarația a fost făcută de directorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, Iurie Eremia într-un interviu pentru CURENTUL.

Iurie Eremia spune că Agenția recepționează și alte tipuri de reclamații, cum ar fi cele ce țin de calitatea serviciilor turistice.

„În anul 2018, numărul plângerilor s-a diminuat puțin, ceea ce indică faptul că agenții economici sunt mult mai informați despre drepturile pe care le au consumatorii la procurarea unei cumpărături. Aceștia, de multe ori, soluționează un eventual conflict fără a implica careva mediatori.

De asemenea, anterior erau depuse foarte multe petiții pe calitatea produselor alimentare, reclamații care intră în atribuțiile Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor. În schimb, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței parvin alte reclamații cum sunt cele ce țin de calitatea serviciilor turistice. Numărul acestora nu este mare, dar vizibil în cadrul Agenției s-a diversificat tematica petițiilor ce vin de la consumatori. Pentru anul 2018 avem înregistrate 1 700 de petiții pe domenii precum: reparații, telefonie mobilă, utilități, turistice, servicii imobiliare, produse electrocasnice și electronice, produse și servicii comerciale (comerțul online, servicii de curierat, etc.)”, a spus Iurie Eremia.

Interviul îl puteți citi aici.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților