Un consumator din or. Căușeni a procurat un frigider, pentru care a primit un termen de garanție. După o perioadă de exploatare a acestuia, frigiderul s-a defectat. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, reușind să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii.
Ulterior, consumatorului i-a fost transportat frigiderul pentru a fi remediate deficiențele produsului. Acesta s-a deplasat la fața locului peste câteva zile, constatând că, de fapt, obiectul de uz casnic a fost înlocuit cu un alt frigider uzat.
În acest context, consumatorul s-a adresat către Inspectoratul General de Poliție Căușeni, unde a fost sfătuit să depună o reclamație către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În urma examinării minuțioase a speței de către inspectorii APCSP, agentul economic a soluționat pe calea amiabilă revindecările menționate în petiția înaintată de către petiționar, fiind înlocuit produsul cu un frigider nou.
Cristina Pendea