[ X ]
[ X ]
[ X ]
O nouă campanie naţională împotriva alcoolului: „Cu mintea trează”
12 Februarie
foto: ms.gov.md

Ministerul Sănătăţii în colaborare cu Biroul Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) din Republica Moldova şi cu suportul financiar al Uniunii Europene au lansată o campanie naţională de comunicare privind reducerea consumului de alcool în rândul populaţiei din țară, cu mesajul „Cu mintea trează”, transmite Curentul.md. cu referire la un comunicat al Ministerului Sănătății.

Campania este adresată în primul rând şoferilor şi femeilor gravide, precum şi populaţiei generale şi adolescenţilor. Obiectivele campaniei sunt de a mări cunoştinţele grupurilor-ţintă despre impactul nociv al consumului de alcool asupra stării de sănătate; de a reduce percepţia populaţiei generale precum că consumul de alcool nu poate fi dăunător.

„Consumul excesiv de alcool constituie una dintre cele mai importante preocupări sociale şi de sănătate la nivel naţional. Sunt necesare acţiuni concrete pentru a reduce pericolele legate de consumul de alcool, reducerea disponibilităţii, creşterea limitelor legale de vârstă, reglementarea publicităţii la băuturile alcoolice şi, nu în ultimul rând, organizarea campaniilor de informare şi comunicare în rândurile cetăţenilor. Doar în aşa mod vom reuşi să susţinem în continuare eforturile de îmbunătăţire a sănătăţii publice” , a declarat Andrei Usatîi, ministru sănătății.

Campania naţională de comunicare include o serie de spoturi video şi audio, ce vor fi difuzate gratuit la mai multe posturi TV şi de radio din ţară, broşuri destinate populaţiei generale, şoferilor şi femeilor însărcinate, postere şi billboard-uri, ce vor fi plasate în incinta instituţiilor medicale şi respectiv în locurile publice. Campania de comunicare „Cu mintea trează” se va desfăşura în perioada februarie 2014 – februarie 2015. 

Elena Mocreac

Inapoi la arhiva noutaților