Comisia Electorală Centrală (CEC) a stabilit în ședința de astăzi, că primirea documentelor depuse de solicitanți, în vederea înregistrării grupurilor de inițiativă pentru susținerea candidaților la funcția de Președinte al RM, se va efectua începînd cu data de 31 august 2016 pînă la data de 9 septembrie 2016, transmite CURENTUL.
Potrivit CEC, primirea documentelor va fi efectuată la adresa mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 119, biroul 202, conform programului: în ziua de 31 august între orele 12.00-16.00, în zilele de 1-2 septembrie și 5-9 septembrie între orele 9.00- 17.00, iar în data de 3-4 septembrie între orele 10.00 – 16.00.
Totodată, primirea documentelor depuse de către solicitanți, în vederea înregistrării în calitate de candidați la funcția de Președinte al RM, se va efectua după încheierea activității grupului de inițiativă de colectare a semnăturilor și pînă la data de 29 septembrie. Astfel, înregistrarea se va efectua în zilele de luni – vineri între orele 9.00-16.00, iar în data de 29 septembrie, ultima zi de înregistrare a concurenților electorali între orele 9.00-17.00.
De menționat că, CEC a constituit și comisia de tragere la sorți în vederea stabilirii ordinii de primire a documentelor: Alina Russu, Vladimir Șarban, Maxim Lebedinschi, Cristian Angheli, Ludmila Lupașcu – statut de membru și Rodica Ciubotaru, Sergiu Gurduza, Andrei Volentir – membri supleanți.
Horărîrea a fost susținută unanim și va intră în vigoare la data de 31 august.
Andriana Cheptine