[ X ]
Specialişti calificaţi – baza unui Call centru de succes!
8 Mai

Un Call center reuşit presupune soluţii tehnice de program şi echipament modern pentru preluarea şi soluţionarea inteligentă a solicitărilor recepţionate telefonic, dar în primul rînd – o echipă consolidată de operatori şi manageri cu un nivel înalt de calificare în acest domeniu. Este evident, că eficienţa unui Centru de apel, în mare măsură, e determinată de către resursele umane – deoarece un colectiv instruit şi competent, care îşi asumă o mare parte din responsabilităţile legate de confortul şi comoditatea cetăţeanului – sunt elementele cheie în prestarea calitativă a serviciilor de asistenţă telefonică, transmite CURENTUL cu referire la un comunicat al Î.S. „Fiscservinform”.

Avînd la bază 6 ani de experienţă în acest domeniu, Î.S. „Fiscservinform” cunoaşte reuşita acestui factor – îmbunătăţirea permanentă a soluţiilor informaţionale şi perfecţionarea abilităţilor operatorilor. Astfel, recent s-a realizat modernizarea platformei de gestionare a înregistrărilor, care a contribuit la automatizarea interacţiunii cu sistemele de telefonie, optimizarea fluxurilor apelurilor în cadrul sistemului, vitezei de procesare şi gestionarea informaţiei etc. Totodată, pentru dezvoltarea abilităţilor profesionale a operatorilor se organizează sistematic cursuri interne şi externe privind comunicarea şi tratarea corectă a clientului, gestiunea convorbirilor telefonice şi depăşirea situaţiilor de conflict.

„Oferim suport eficient, rapid şi calitativ publicului pe toate aspectele ce vizează domeniul de activitate a clienţilor noştri, pentru aceasta promovăm în permanenţă perfecţionarea capacităţilor colaboratorilor în domeniul deservirii. Continuitatea cursurilor de instruire este asigurată pe parcursul fiecărui an de activitate. Sunt organizate cursuri atît interne cît şi externe pentru dezvoltarea multilaterală a operatorilor, precum şi dezvoltarea abilităţilor prestării serviciilor de asistenţă a clienţilor prin telefon, poştă electronică, platforme sociale de comunicare – skype, facebook.com”, a spus Aurel Samoila, şeful Centrului de apel al Î.S. Fiscservinform.

Un Call center de calitate, pe lîngă prelucrarea apelurilor de intrare, efectuează şi apeluri de ieşire. Această necesitate apare la realizarea diverselor sondaje  statistice, pentru promovarea serviciilor noastre şi a clienţilor noştri, oferirea sprijinului în organizarea vânzărilor directe prin telefon.

Echipa de operatori profesionişti şi cu experienţă în domeniu garantează prestarea serviciilor de comunicare telefonică la cel mai înalt nivel şi asigură un rezultat de succes al colaborărilor stabilite cu clienţii noştri.

Sursa: fiscservinform.md

Inapoi la arhiva noutaților