[ X ]
[ X ]
[ X ]
Domeniul comunicațiilor electronice va asigura consumatorii cu servicii moderne și calitative
13 Martie

Autoritățile schimbă accentele de pe controlul agenților economici spre informarea și responsabilizarea lor, pe de o parte, și pe informarea și pregătirea consumatorilor în a-și apăra eficient drepturile, transmite Curentul.md.

Grigore Varanița, directorul general al Agenției Naționale pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologii Informaționale (ANRCETI) a informat că recent a intrat în vigoare Regulamentul privind furnizarea serviciilor publice de comunicații electronice, care a unificat cadrul normativ secundar în mai multe domenii – telefonie fixă, mobilă, acces la internet, televiziune contra cost, etc.

Viceprim-ministrul Valeriu Lazăr a subliniat că este responsabilitatea statului de a asigura reguli corecte de joc pentru operatori, astfel încât consumatorii să beneficieze de servicii moderne și calitative la un preț competitiv.

În paralel, ANRCETI evaluează calitatea serviciilor oferite de operatorii de telefonie mobilă și a creat o subdiviziune separată responsabilă de supravegherea respectării drepturilor consumatorilor.

Agenția urmează mai să editeze ghiduri speciale pentru furnizori și pentru consumatori și va desfășura o campanie de informare a consumatorilor.

Elena Mocreac

Inapoi la arhiva noutaților