[ X ]
[ X ]
[ X ]
Centrul de apel al Î.S. „Fiscserviform” a asigurat suportul tehnico-informaţional pe perioada electorală 2015
15 Iulie

Recent, au finisat alegerile locale la nivelul întregii republici. Agitaţia electorală s-a făcut simţită pe întreg teritoriul ţării, inclusiv la Centrul de Apel al Comisiei Electorale Centrale, care a realizat suportul informativ, consultativ şi tehnic pentru cetăţeni şi funcţionarii electorali. În acest an, Centrul a fost găzduit de către Î.S. „Fiscserviform”, care, cu ajutorul operatorilor săi calificaţi şi dispunând de resurse tehnice performante, a asigurat buna desfăşurare a procesului.

Respectiv, datorită nivelului ridicat de specializare şi a experienţei solide în domeniul informării şi consultării clienţilor aferent serviciilor puse la dispoziţia utilizatorilor atât de întreprinderea noastră, cât şi de organizaţiile cărora le prestăm asemenea servicii de asistenţă (printre care: Serviciul Fiscal de Stat şi A.O. „Monitorul Fiscal FISC.md”) – a fost posibil realizarea în cele mai bune condiţii de calitate a unei sarcini de importanţă naţională: oferirea operativă şi eficace a suportului tehnico-informaţional tuturor subiecţilor implicaţi în procesul electoral pe toată perioada desfăşurării acestuia.

Centrul de Apel al Comisiei Electorale Centrale a activat începând cu 18 mai şi până la 30 iunie inclusiv şi pe parcursul acestei perioade, Centrul a activat în baza a 2 programe de muncă:

– regim normal – care a prevăzut implicarea a 12 operatori, în intervalul orelor 08:00 şi18:00 – perioada în care Centrul de Apel a oferit în mare parte suport tehnico-consultativ funcţionarilor electorali, persoanelor delegate de concurenţii electorali şi nemijlocit alegătorilor în aplicarea uniformă a procedurilor de gestionare a Registrului de stat al alegătorilor şi procedurii de votare;

– regim special – potrivit căruia au fost implicaţi, pe schimburi, cca 40 operatori, care în zilele premergătoare şi nemijlocit în zilele alegerilor din turul I şi II – au asigurat activitatea Centrului de apel 24/24. Astfel, a fost posibil de-a acorda cetăţenilor informaţii necesare privind participarea la vot, dar şi suport tehnico-consultativ funcţionarilor electorali privind utilizarea sistemului informaţional automatizat ,,Alegeri” şi aplicaţiilor de suport.

Monitorizarea apelurilor a arătat că pe parcursul întregii perioade au fost primite peste 15 100 de solicitări de intrare. În acelaşi timp, angajaţii Centrului au realizat peste 16 220 apeluri de ieşire pentru a clarifica unele situaţii de dilemă legate de conectarea la sistemul automatizat menţionat, reinstalarea aplicaţiilor de suport, a aduce la cunoştinţă unele mesaje cu caracter informativ, precum şi altele aferente procesului de scrutin. Cel mai mare flux de sunete a fost înregistrat la 14 iunie în primele ore de alegeri, când erau implicaţi acei cca. 40 operatori.

A fost o experienţă utilă şi o oportunitate de a contribui la buna desfăşurare a alegerilor locale din acest an. Vreau să menţionez, că Centrul nostru de Apel este în continuare deschis noilor colaborări şi provocări, şi suntem dispuşi să le realizăm în cele mai bune condiţii de calitate”, a spus Vitalie Coceban, Administratorul Î.S. „Fiscservinform”.

Î.S. „Fiscservinform” cunoaşte cheia acestor rezultate – perfecţionarea permanentă a operatorilor, precum şi implementarea unui mecanism de control al calităţii deservirii. Nu în ultimul rînd sunt cei 6 ani de experienţă în domeniu unde operatorii au fost implicaţi în deservire telefonică pe utilizarea serviciilor electronice.

În prezent, Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” prestează o gamă largă de servicii, prin intermediul cărora instituţiile publice şi entităţile comerciale pot asigura un nivel mai înalt de deservire informativ-consultativă a populaţiei, optimizând cheltuielile aferente realizării apelurilor. Grija manifestată faţă de cetăţeni sub această prismă, care contribuie la sporirea loialităţii publicului şi a partenerilor.

Toate serviciile Centrului de Apel sunt prestate de către un colectiv calificat, instruit şi competent. Echipa de operatori garantează un nivel înalt de asistenţă prin asigurarea suportului telefonic şi online utilizatorilor.

Sursa: www.fiscservinform.md

Inapoi la arhiva noutaților