Principala sursă de informare pentru cetăţenii din Republica Moldova rămîne a fi televiziunea, în timp de radioul îşi pierde popularitatea. Aşa arată datele „Barometrului Opiniei Publice – Aprilie 2014″, prezentat astăzi de Institutul de Politici Publice, transmite CURENTUL.
Astfel, 66% din respondenţi se informează prin intermediul televiziunii. Pe locul doi se situează internetul cu 35 la sută. Radioul se bucură de mai puţină popularitate, fiind sursă de informare pentru doar 30% dintre cei intervievaţi.
La coada clasamentului sînt sondajele de opinie, care au obţinut doar 1%.
Curentul.md precizează că „Barometrul Opiniei Publice” a fost realizat de Institutul de Politici Publice şi este finanţat integral de Fundaţia Soros în Republica Moldova. În cadrul sondajului au fost intervievaţi 1115 persoane cu vîrste de la 18 ani în sus. Marja de eroare este de ±3%.
Adrian Platon