[ X ]
[ X ]
[ X ]
Viceministrul Economiei: Obiectivul principal este asigurarea consumatorilor cu produse și servicii competitive
7 Februarie
foto: efse.lu

Obiectivul principal al Strategiei de dezvoltare a comerțului interior în RM pentru anii 2014-2020 este asigurarea consumatorilor cu produse și servicii competitive, prin crearea unui sistem eficient de comercializare acestora pe întreg teritoriul țării. Declaraţia a fost făcută de viceministrul Economiei Octavian Calmîc în cadrul unei mese rotunde, transmite CURENTUL.

Potrivit sursei, pentru o implementarea eficientă a acesteia la nivel local este necesar să fie elaborate și  strategii teritoriale pentru dezvoltarea comerțului interior.

O altă prioritate este instituirea ghișeului unic pentru autorizarea activităților în comerț este una din prioritățile de bază ale acestei strategii. Acesta va constitui un mecanism de optimizare și simplificare a procedurilor de obținere a autorizațiilor de activitate pentru comercianți.

De asemenea, acțiunile prioritare prevăzute în document sunt: dezvoltarea infrastructurii comerciale în teritoriu prin extinderea reţelei unităţilor de prestări servicii, instituirea ghişeelor unice pentru înregistrarea/autorizarea comercianţilor, consolidarea resurselor de marfă, dezvoltarea învățământului vocaţional-tehnic, a explicat șeful Direcției Comerț Interior, Svetlana Ţurcanu la şedinţă.

Adrian Platon

Inapoi la arhiva noutaților