Întreprinderea de Stat „Fiscservinform”, specializată în sisteme şi servicii electronice şi-a extins activitatea şi în domeniul soluţiilor de arhivare electronică a formularelor pe suport de hîrtie, fiind oferite instituţiilor publice. În acest sens întreprinderea a devenit partener a companiei Elo Digital Office, lider mondial privind elaborarea şi lansarea soluţiilor vaste în domeniul Enterprise Content Management, transmite CURENTUL cu referire la un comunicat al întreprinderii.
În rezultatul acestei colaborări Î.S. „Fiscservinform” propune pe piaţă produsele ELO, care au menirea de a automatiza procesele de afaceri pentru o productivitate sporită, respectiv de a oferi operativitate şi optimizare. Printre cele mai importante soluţii ELO specificăm:
1. Crearea şi circulaţia electronică a formularelor, acestea pot fi cereri de concediu, solicitări de verificare a facturilor, etc – toate având la bază formatul HTML şi pot fi uşor personalizate, utilizînd lista de selecţii.
2. Solicitare de achiziţie, integrată cu sistemul ERL permite ca toate fluxurile de lucru să fie convertite în PDF şi utilizate eventual la optimizarea documentaţiei procedurale.
3. ELO iSerch, o soluţie eficientă de căutare şi extragere a unei informaţii necesare, fiind simplă în exploatare, similar cu căutările Google.
4. Servicii automatizate de arhivare digitală rapidă, care vizează nu doar arhivarea electronică, ci şi actualizarea unei anumite zone din arhiva creată, adică verificarea operaţiunilor efectuate în aceasta – adăugarea unor noi dosare, editarea documentelor stocate, etc.
Produsele informaţionale oferite de Elo Digital Office sînt inspirate din experienţa zilnică, reală a utilizatorilor, astfel încît sunt adaptate pentru a simplifica maximal managementul proceselor de lucru a beneficiarilor.
Sursa: fiscservinform.md