Combinatul de produse de panifcaţie “Franzeluţa” SA a obţinut patru premii în cadrul concursului „Marca comercială a anului 2013”. Concursul a fost organizat de către Camera de Comerţ şi Industrie a R. Moldova şi Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, transmite CURENTUL.
Directorul general al Combinatului “Franzeluţa” SA a spus că este extrem de bucuros pentru că eforturile întreprinderii pe care o conduce au fost apreciate. „Muncim zi de zi pentru a oferi consumatorilor noştri produse de cea mai înaltă calitate. Ne-am propus să lansăm noi produse, iar premiile primite ne motivează să continuăm să investim în diversificare şi calitate”, a declarat Victor Cojocaru.
Iată premiile obţinute:
1. Categoria „Reputaţie şi încredere”. Premiul „Mercuriul de Aur” pentru produsele de panificaţie;
2. Categoria „Export”. Premiul „Mercuriul de Aur” pentru tortele congelate;
3. Categoria „Debutul Anului”. Premiul „Medalie de Aur” pentru pîine fortificată Oraş Plus, Extra;
4. Categoria „Responsabilitate socială” pentru proiectele sociale, pîine socială. Premiul „Mercuriul de Aur”.
CURENTUL aminteşte că în cadrul expoziţiei „Fabricat în Moldova”, “Franzeluţa” a anunţat despre lansarea produselor noi: chifla „Kaiser”, pîinea cu graham, covrigei şi pesmeţi cu graham. Toate aceste produse deja pot fi găsite în vînzare.
Adrian Platon