USAID CEED II şi Agenţia Turismului a Republicii Moldova au lansat astăzi Brandul Naţional al Industriei Turismului, transmite CURENTUL.
În discursul său, directorul general al Agenţiei Turismului a RM, Nicolae Platon, a declarat că turismul are şanse reale de a deveni ramură strategică a economiei naţionale.
„Starea amorfă a turismului trebuie depăşită prin acţiuni concrete. Scopul urmărit prin lansarea acestui brand este de a aduce vizibilitate Republicii Moldova ca destinaţie turistică. În contextul ratificării de către Parlamentul European a Acordului de Asociere, ţara noastră are posibilitatea reală de a deveni una din cele mai atractive destinaţii turistice de pe vechiul continent”, a spus Platon.
De asemenea, astăzi a fost prezentat spotul video de promovare a Moldovei ca destinaţie turistică actualizat, care conţine şi logo-ul lansat azi. Ulterior, acest spot urmează să fie difuzat de postul TV Euronews.
Prezent la eveniment, ambasadorul SUA la Chişinău, William Moser a menţionat că industria turismului din RM evoluează.
„În viitorul nu foarte îndepărtat, eu văd pachete turistice foarte interesate care vor fi lansate pentru străini, care vor include călătorii la Orheiul Vechi urmate de o sesiune lungă la Cricova. Lansarea acestui brand este un început a unei lungi călătorii turistice. Sînt sigur că Moldova va avea succes”, a conchis William Moser.
Adrian Platon