Brandul „Ana Popova” organizează în acest an, pe data de 30 august „Ziua ușilor deschise”, cu ocazia aniversării a 7 ani de activitate, informează CURENTUL.
Solicitată de către reporterul nostru, Ana Popova, directorul atelierului dar și creatoarea Brandului cu același nume, ne-a relatat de unde a început această pasiune.
“Mereu am iubit tot ce e legat de artă. De fapt totul a pornit acum 7 ani în urmă cînd am început să confecționez primele accesorii, pe care de obicei le ofeream în dar. Într-o bună zi am mers la un salon de frumusețe și cineva m-a întrebat dacă broșa pe care o purtam la piept este de vînzare și mi-a spus că i-a plăcut mult și asemenea cazuri se repetau. Atunci m-am gîndit împreună cu sora mea, care și ea avea o pasiune specială pentru arta de a croșeta, și am ajuns la concluzia că am putea încerca să confecționăm accesorii la comandă, și propriu-zis să ne lansăm o afacere”, a spus Ana.
În ziua evenimentului, oaspeții vor avea ocazia să viziteze atelierul de creație „Ana Popova” și chiar să fie martori la procesul de confecționare a bijuteriilor, să vadă spațiul creativ unde sunt executate toate bijuteriile.
“De asemenea oaspeții vor avea posibilitatea unică să achiziționeze bijuterii din noua colecție “Toamna –Iarna 2016-2017”, cu aproximativ 20%. Colecția nouă reprezintă o îmbinare între stilul minimalist și totodată sofisticat, cu note elegante și fine. Predominate de nuanțe solide și pastelate, caracteristice sezonului toamnă-iarnă, conform ultimelor tendințe afișate în Trend-book-ul prezentat de Bijorhca Paris (The International fine, fashion jewellery & watches show)”, a adăugat ea.
Menționăm că, cea mai scumpă bijuterie în salonul „Ana Popova” valorează pînă la 1200 de lei, iar prețurile variază în funcție de complexitatea lucrării, cît și de elementele utilizate. Toate sunt confecționate manual, conform unui design unic, din materiale hipoalergenice si semipretioase, precum cristale naturale de munte.
Anastasia Borta