Oficiul Național al Viei și Vinului va procura servicii de promovare a „Wine of Moldova” în digital, transmite CURENTUL.
Pentru aceasta, Oficiul este gata să achite 200 mii lei, fără TVA.
Agentul economic va elabora o strategie anuală de comunicare pe canalele Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn) și va conține: elaborarea content planului anual/lunar, descrierea și targhetarea audienței ținte a paginilor social media, gestionarea lunară a paginilor Social Media, principalele linii de comunicare detalizate pe mesaje, pret, direcții și proiecte propuse pentru social media care vor avea impact și eficiență. Paginile incluse sunt Wine of Moldova, Moldova Wine Day, Vernisajul Vinului. Strategia trebuie elaborată în cel mult 10 zile după semnarea contractului.
Agentul va elabora minimum 15 postări pentru Facebook și 15 pentru Instagram lunar pe pagina Wine of Moldova. În cadrul campaniilor de promovare a evenimentelor: Ziua Națională a Vinului, Vernisajul Vinului de iarnă și Salon Divin, a evenimentelor de promovare a zonelor geografice protejate IGP, lansarea Ghidului Oenoturistic, vor fi create separat câte 15 postări per fiecare eveniment, pe paginile de Facebook. Se va face content planul/calendarului postărilor, etc..
Cristina Parfeni