Dmitri Iova, concept manager al Viggo, este omul care știe exact ce se poartă și cum trebuie asortată o ținută pentru a fi cu adevărat stilată. Efortul său este din ce în ce mai căutat, căci bărbații moldoveni sunt tot mai interesați de haine de calitate înaltă, făcute la comandă, cu accente deosebite pentru viața de zi cu zi sau evenimente speciale.
Dmitri, cum a fost anul 2021 pentru Viggo?
A fost un an bun. Viggo a avut o activitate productivă, cu rezultate frumoase și, cel mai important, clienți mulțumiți. Criza pandemică a continuat să fie principala provocare și în 2021, dar am depus eforturi pentru a ne adapta contextului, ceea ce ne-a stimulat creativitatea. Anume această perioadă a favorizat tendințele ce impun hainele comode. Outfiturile versatile pentru casă sau de ieșit în natură sunt acum foarte apreciate, iar noi ne-am pliat pe așteptările clienților noștri și ne-am lărgit portofoliul vestimentar.
Da, ați lansat colecția „Another Dimension”…
„Another Dimension” este o colecție de piese vestimentare făcute la comandă, conform solicitărilor clientului. Colecția înglobează tot sortimentul de piese vestimentare în stil casual: geci, veste, cămăși, sacouri. Trecerea de la conceptul clasic de confecționare a pieselor vestimentare la cel casual nu a fost un proces ușor, dar mă bucur că ne-a reușit! Grație investițiilor făcute, toate piesele se fac la comandă, conform cerințelor și nevoilor personale, astfel că produsul achiziționat este unul exclusiv! Colecția „Another Dimension” este destinată acelor persoane care preferă să-și pregătească garderoba cu câteva luni înainte de sezon. E un concept perfect și pentru noi, ca și companie, dar și pentru clienții noștri.
Ce a adus nou anul care a trecut?
Revenirea ușoară a cererii în retail a contribuit la un trend pozitiv în vânzările Viggo. Această evoluție ascendentă s-a datorat și evenimentelor , care au fost posibil de desfășurat în 2021, pentru că suntem influențați direct de ceea ce se întâmplă în această industrie.
La nivel de grup ne mândrim cu faptul că am dus mai departe filosofia brandului. După succesul înregistrat pe platforma e-commerce.com în Marea Britanie, în 2021 a urmat extinderea fizică printr-un showroom situat în inima Londrei, special creat pentru întâlnirea cu clienții Viggo.
Apropo, ce s-a schimbat în preferințele vestimentare ale clienților Viggo?
Costumele clasice continuă să se bucure de atenție, grație nunților, evenimentelor ce au avut loc în 2021. Dar, am observat că, de tot mai multă atenție se bucură piesele vestimentare care oferă mai multă flexibilitate, pot fi combinate și purtate la zi de zi sau chiar și la evenimente.
Toți cunosc Viggo ca pe un magazin de haine pentru bărbați, dar și femeile pot găsi aici produse deosebite…
Desigur! Noi executăm la comandă ținute clasice pentru doamne care apreciază calitatea. Ne mândrim că avem cliente care de 6-7 ani își execută costumele anume la noi.
Sunt moldovenii în trend?
Sigur că da, dar nu putem generaliza. Sunt moldoveni care urmăresc foarte atent ce se întâmplă pe plan mondial și la Viggo găsesc o sursă de inspirație. Totuși, de multe ori moda ajunge un pic mai greu la Chișinău. Anul acesta au rămas în trend țesăturile elastice, formele minimaliste, ținutele versatile. Desigur, unele stiluri cuceresc mai greu bărbații moldoveni, dar noi – echipa Viggo – suntem alături de fiecare client pentru a-i scoate în evidență personalitatea și a-i prezenta care sunt cele mai importante piese în garderoba masculină. Și ne reușește!
Ce așteptați de la 2022?
Noi, echipa Viggo, avem încrederea că anul 2022 va fi unul mult mai creativ și productiv. Lucrăm la mai multe colecții, ne vom diversifica asortimentul, astfel că acei care ne vor păși pragul să găsească la Viggo tot de ce au nevoie. Clienții noștri merită tot ce-i mai bun, iar noi lucrăm zi de zi în acest sens!
Contacte:
Chișinău, strada A. Mateevici, 64
Telefon: 068 776 666
Sursa: Almanah Politic 2021