Termoelectrica în colaborare cu Centrul de Calcul Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”- un cabinet virtual cu beneficii multiple pentru consumatori, transmite CURENTUL.
Prin intermediul serviciului online „CONTUL MEU”, consumatorii au acces la informații actualizate și personalizate, ce le oferă posibilitatea de a efectua o întreagă gamă de operațiuni, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii al Termoelectrica sau la Centrul de Calcul Infobon și, totodată, eliminându-se necesitatea de a mai apela la Serviciul Call-Center al întreprinderii.
Accesând Contul meu sunt disponibile următoarele servicii:
recepționarea facturii electronice;
evidența facturilor și consumului;
transmiterea indicilor contorului;
achitarea facturii;
interacțiunea cu gestionarul fondului locativ.
Totodată, consumatorii își pot accesa istoricul consumului pentru toate locațiile pe care le au, dar și achitările facturilor pentru consumul de energie termică. În plus, Serviciul online „CONTUL MEU” facilitează interacțiunea cu Gestionarul Fondului Locativ, în vederea corectării, completării și/sau actualizării datelor legate de facturare (de ex: numele, prenumele, suprafața, procentul de calcul etc.).
Pentru a beneficia de aceste facilități este necesară crearea unui cont, accesând butonul „CONTUL MEU” pe site-urile www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, folosind datele de pe factură și urmarea pașilor indicați.
De menționat că abonații la factura electronică devin automat utilizatori ai „CONTULUI MEU” și au primit primii parolele de acces la cabinetul personal, prin intermediul adreselor electronice personale.
Avantajele Serviciului „CONTUL MEU”:
Interacțiunea cu gestionarul fondului locativ și Centrul de calcul este mult mai ușoară și mai rapidă;
Accesarea serviciilor oricând, de oriunde.
Cristina Parfeni