Având în vedere evoluția situației epidemiologice privind riscul de infectare cu virusul COVID-19 și pentru a proteja sănătatea consumatorilor și a angajaților săi, Termoelectrica S.A. a suspendat temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii, informează CURENTUL.
Potrivit unui comunicat de presă, în această perioadă, consumatorii vor primi consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:
• Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
• Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
• Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
• Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și
video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Toate canalele menționate mai sus sunt disponibile 24/24.
Totodată, în cazuri de urgență, administrația întreprinderii poate fi
contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane
de contact: anticamera@termoelectrica.md; cancelaria@termoelectrica.md;
ghiseu.unic@termoelectrica.md și la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436
403; 022 436 482.
„În funcție de evoluția situației epidemiologice, programul de activitate al Centrului Comercial va fi reevaluat, iar despre reluarea activității acestuia vom informa ulterior.
Reiterăm faptul că, întrucât Termoelectrica S.A. este o companie energetică de o importanță strategică la nivel național, asigurând producerea a 15% din necesarul de energie electrică și producerea și furnizarea energiei termice pentru aproximativ 70% dintre locuitorii mun. Chișinău, activitatea tehnologică și operațională a companiei nu fi afectată în această perioadă, iar continuitatea prestării serviciilor va fi asigurată fără întrerupere”, menționează conducerea instituției.
Cristina Pendea