[ X ]
Svetlana Nastas: Blocul Alternativa propune actualizarea curriculumului, cu accent pe învățare funcțională – mai puțină teorie abstractă, mai multă aplicare
21 Mai

Viziunea și programul Blocului Alternativa pentru îmbunătățirea procesului educațional din Republica Moldova a fost prezentat de Svetlana Nastas, lector universitar, doctor în științe ale educației, în cadrul unei conferințe de presă.

Svetlana Nastas a anunțat că Blocul își propune să actualizeze curriculumului, cu accent pe învățare funcțională – mai puțină teorie abstractă, mai multă aplicare, comunicare clară, analiză, colaborare și dezvoltarea gândirii critice.

”Totodată, ne propunem integrarea activităților de învățare prin proiecte în procesul didactic, cel puțin o dată pe lună la fiecare clasă, începând din ciclul gimnazial. Reorganizarea modului de evaluare, prin metode alternative – proiecte, portofolii, autoevaluare și feedback descriptiv – care să pună accent pe progresul real al elevului. Sprijin real pentru elevii cu dificultăți de învățare, prin ore remediale finanțate de stat, profesori de sprijin și materiale adaptate”.

Inapoi la arhiva noutaților