[ X ]
Situația pe traseele naționale: 22 autospeciale au fost antrenate în proces de lucru
20 Aprilie

Ca urmare a precipitaţiilor sub formă de zăpadă şi lapoviţă înregistrate în decursul nopții și până la această oră,SA „Drumuri” din republică au demarat lucrări de patrulare şi combaterea lunecuşului pe drumurile publice din centrul țării, transmite CURENTUL.

Astfel, la moment în raioanele Hînceşti, Orhei, Rezina, Ialoveni, Criuleni, Anenii-Noi, Străşeni, Nisporeni şi Călăraşi  sunt întreprinse măsuri de patrulare şi combaterea lunecuşului pe sectoarele de drumuri supuse parţial precipitaţiilor sub formă de lapoviţă.

Conform informaţiei operative, actualmente S.A „Drumuri” din teritoriu activează pe următoarele drumuri:

1.   S.A „Drumuri Orhei”, sec. Orhei activeaază pe drumul R6 Chişinău-Orhei-Bălţi – antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, utilizat 18 tone material antiderapant; sec Rezina, drumul R 20 Orhei-Rezina-Rîbniţa – antrenate 2 utilaje speciale, utilizat 15 tone material antiderapant;

2.    S.A „Drumuri Criuleni”, sec. Criuleni acivează pe drumul M1  Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, utilizat 20 tone material antiderapant; sec Chişinău, drumul R6 Chişinău-Orhei-Bălţi şi M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – antrenate 2 utilaje speciale, utilizat 25 tone material antiderapant;

3.    S.A „Drumuri Ialoveni”, sec. Ialoveni activează pe drumul M1  Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – antrenate în procesul tehnologic 3 utilaje speciale, utilizat 20 tone material antiderapant; drumul R3 Chişinău-Hînceşti-Cimişlia-Basarabeasca-frontieră cu Ucraina şi M3 Chişinău-Comrat-Giurgiuleşti-frontieră cu România – antrenate 2 utilaje speciale, utilizat 25 tone material antiderapant; sec. Hînceşti, drumul  R3 Chişinău-Hînceşti-Cimişlia-Basarabeasca-frontieră cu Ucraina şi M1  Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – antrenate în procesul tehnologic 5 utilaje speciale, utilizat, 45 tone material antiderapant; sec Nisporeni, drumul M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – antrenate în procesul tehnologic 1 utilaj special, utilizat, 10 tone material antiderapant.

4.    S.A „Drumuri Străşeni”, sec. Călăraşi acivează pe drumul M5  Frontieră cu Ucraina – Criva-Bălţi-Chişinău-Tiraspol-frontieră cu Ucraina – antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, utilizat 20 tone material antiderapant şi drumul R21 Orhei-Bravicea-Călăraşi – antrenate în procesul tehnologic 1 utilaj special, utilizat 10 tone material antiderapant.

Până la acest moment au fost antrenate în proces de lucru – 22 autospeciale, 47 muncitori rutieri şi utilizate 208 tone material antiderapant.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților