[ X ]
[ X ]
[ X ]
Serviciul „Call Center” al SA „Termoelectrica” a fost modernizat. Locuitorii Capitalei vor putea efectua mai multe operațiuni, fără redirecționări
4 Septembrie

Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, transmite CURENTUL.

Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română/ rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:

– Informații privind modul de achitare a facturii;

– Informații despre datorii sau contractare;

– Informații despre facturare;

– Informații despre deconectări/lucrări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

– Transmiterea indicelor curenți ai contorului;

– Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.

Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămân active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice în aplicația Viber: 069-444-144 și Serviciul Dispecerat – 022-44-11-38.

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților