Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, transmite CURENTUL.
Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română/ rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:
– Informații privind modul de achitare a facturii;
– Informații despre datorii sau contractare;
– Informații despre facturare;
– Informații despre deconectări/lucrări și avarii;
Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:
– Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
– Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.
Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.
Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămân active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice în aplicația Viber: 069-444-144 și Serviciul Dispecerat – 022-44-11-38.
Cristina Parfeni