În contextul declarării pandemiei de COVID-19, administraţia S.A. „Apă-Canal Chişinău” a luat toate măsurile necesare în vederea prevenirii răspândirii virusului, precum şi pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare, transmite CURENTUL.
În scopul respectării unor măsuri de prevenție și protecție a sănătății și integrității fiecărei persoane care vizitează Centrul comercial de asistenţă clienţi, activitatea centrului se realizează în program cu flux de acces redus.
Astfel, Furnizorul recomandă și încurajează consumatorii săi, ca în perioada următoare să utilizeze variantele de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, reiterând despre existenţa posibilităţii de achitare a facturilor cu termen valabil, precum şi a celor cu termen expirat prin intermediul internet banking-ului oferit de băncile comerciale și de contactare la distanță a S.A. „Apă-Canal Chişinău” pentru orice sesizare, pe care doresc să o comunice.
În scopul identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți, consumatorii se pot adresa la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.).
Cristina Parfeni