Liliana Vieru, şeful Direcţiei comunicare şi relaţii internaţionale din cadrul Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), într-un interviu pentru oficial.md, a vorbit despre priorităţile pentru perioada imediat următoare a agenţiei, transmite CURENTUL.
„Suntem conștienți că, activitatea de comunicare și promovare nu poate acoperi în egală măsură toate domeniile de competență ale agenției, anume din acest considerent – ne-am stabilit obiectivele de comunicare strategice pentru o perioadă de 5 ani, cu evaluarea situației la fiecare 2 ani.
Activitățile concrete, pe termen scurt, sunt reflectate în Planul de comunicare aprobat anual și care stabilesc măsuri concrete de comunicare cu descrierea instrumentelor de implementare și indicatori de performanță pe care urmează să-i atingem”, spune Liliana Vieru.
Totodată, şeful Direcţiei comunicare şi relaţii internaţionale din cadrul AGEPI, a dezvăluit planul de comunicare pentru 2020.
„Conține o serie de acțiuni de comunicare și campanii de informare în domeniul PI, acțiuni de promovare a avantajelor utilizării IG, consolidarea dialogului cu titularii de drepturi, în special cu autorii, titularii drepturilor de autor și drepturilor conexe, dar și cu utilizatorii acestora. Creșterea respectului pentru drepturile de PI, dar și informarea consumatorului cu privire la rolul OPI în identificarea produselor de calitate și pericolele contrafacerii și pirateriei, sunt unele dintre temele de comunicare ale anului în curs”, a mai spus ea.
La fel, a mai menţionat că, un important pilon al comunicării AGEPI este promovarea unei imagini favorabile în exterior, esențială pentru atragerea investițiilor și crearea parteneriatelor internaționale și regionale.
Cristina Tomac