[ X ]
Principiile ce stau la baza comunicării cu contribuabilii, studiate de angajații Fiscului în domeniul recuperării restanțelor
19 Iulie

Angajații Serviciului Fiscal de Stat ce activează în domeniul recuperării restanțelor beneficiază de instruiri în domeniul comunicării cu contribuabilii, transmite CURENTUL.

Cursurile cu genericul „Atitudine și comportament” sunt desfășurate în toate subdiviziunile specializate ale SFS, fiind ghidate de o echipă mixtă de experți naționali și internaționali, condusă de consilierul din cadrul Trezoreriei Statelor Unite ale Americii – Thomas Mathews, delegat la SFS pentru un termen de 3 ani.

În cadrul instruirilor, sunt studiate următoarele aspecte: principiile ce stau la baza comunicării cu contribuabilii, etica în deservirea contribuabilului, metode practice vis-a-vis de contribuabilii care acumulează datorii față de buget, comunicarea non-verbală în deservirea contribuabilului, exemple din practica de zi cu zi.

Per total, pe parcursul anului curent, peste 150 de angajați ai SFS au beneficiat de cursuri practice de instruire ghidate de expertul din cadrul Trezoreriei SUA.

De menționat, că de 1,5 ani Serviciul Fiscal de Stat este susținut de un expert din cadrul Trezoreriei Statelor Unite ale Americii în realizarea Proiectului de Modernizare a Administrării Fiscale, finanțat de Banca Mondială, în special pe componentele proiectului axate pe dezvoltarea instituțională, dezvoltarea operațională și managementul proiectului și cel al schimbării.

Ulterior, de astfel de instruiri  vor beneficia toate subdiviziunile de deservire și gestionare din cadrul Serviciului Fiscal de Stat.

37344147_2014986491879481_4304335019104534528_n

Cristina Parfeni

Inapoi la arhiva noutaților