„Suntem conștienți de faptul că există o singură soluție pentru a ieși cu bine din multitudinea de crize cu care se confruntă atât Republica Moldova, cât și restul țărilor. Și această soluție este o creștere economică robustă, chiar de două cifre” – a declarat Prim-ministrul Natalia Gavrilița, informează CURENTUL.
Oficialul a precizat că, „o economie mai puternică, o economie cu investiții serioase reprezintă direcția pe care ne-am asumat-o. Aceasta este dorința noastră pentru Moldova, aceasta este prioritatea guvernării.”
„Deloc întâmplător am declarat luna septembrie ca fiind luna businessului. Spun acest lucru pentru că am planificat multiple activități, prin care vrem să punem și mai mult Moldova pe harta investitorilor, să dăm prilej businessului local să se afirme dincolo de granițele țării.
Astfel, la Chișinău, vom avea o serie de activități cheie, precum Moldova Business Week, la care așteptăm să vină oaspeți marcanți, companii importante și care vor transmite mesaje puternice în ceea ce privește investițiile în Moldova. În plus, în perioada următoare, veți tot vedea delegații de oameni de afaceri venind în țara noastră, fiind atrase de seriozitatea mesajului nostru.
Completăm aceste eforturi cu cele din afara țării, fie că vorbim de ofensiva noastră diplomatică, fie de acțiunea mea personală ca prim-ministru. Marți voi fi la București, la un eveniment cu Banca de Valori București (BVB) pentru a discuta, între altele, de listarea MAIB, pe modelul de succes al Companiei Purcari. Tot marți, mă voi vedea cu reprezentanții AmCham România, o asociație foarte puternică de business, și sperăm să aducem cât mai multe companii active în România și la Chișinău. Menționez că, anterior, în cadrul altor vizite la București, am abordat același subiect și cu cei de la Concordia, care sunt reprezentanții marelui patronat român”, a enumerat Prim-ministrul.
Natalia Gavrilița a subliniat că drumul nostru european înseamnă și investiții europene, înseamnă și un parteneriat din ce în ce mai amplu și divers cu România, dar și business cu aliații și prietenii noștri de pe alte continente, precum SUA sau Japonia.