[ X ]
Potențialul turistic al Republicii Moldova a fost prezentat de Chiril Gaburici la „Moldova Business Week”
28 Noiembrie

În cea de-a doua zi a evenimentului „Moldova Business Week”, ministrul Economiei și Infrastructurii, Chiril Gaburici, a vorbit despre potențialul turistic al Republicii Moldova. Ministrul a menționat că turismul este un generator de progres socio-economic, de dezvoltare regională și de reducere a migrației forței de muncă, și doar consolidându-ne eforturile vom avea rezultate frumoase, rapide și durabile, transmite CURENTUL.

„Republica Moldova dispune de un bogat patrimoniu cultural, iar împreună putem să-l valorificăm și mai mult. Moldova se asociază cu vinuri bune, orașe subterane, oameni ospitalieri și mâncare gustoasă, dar și o destinație emergentă pentru potențiale investiții. Din aceste considerente, țara noastră este o destinație atractivă, care se află în cele mai importante topuri ale destinațiilor turistice recomandate a fi vizitate în 2018. Sunt convins că Moldova va urca câteva poziții în timpul apropiat în aceste topuri, deoarece Guvernul Republicii Moldova acordă o atenție din ce în ce mai sporită acestui sector al economiei naționale”, a menționat Chiril Gaburici.

În acest sens, reamintim că săptămâna trecută, ministrul Economiei și Infrastructurii, Chiril Gaburici, a semnat un Acord între Guvernul Republicii Moldova şi Guvernul României privind cooperarea în domeniul turismului, care prevede realizarea tuturor măsurilor necesare pentru promovarea şi încurajarea dezvoltării relațiilor în domeniul turismului. Potrivit ministrului Chiril Gaburici, cooperarea va viza lansarea până la finele acestui an a primei rute turistice comune România-Republica Moldova, promovarea diferitor tipuri de turism, realizarea proiectelor comune de investiții în domeniul turismului, promovarea turismului, schimbului de experiență şi informații privind activitatea organizațiilor de turism. De asemenea, în cadrul vizitei oficiale în România din luna septembrie a anului curent, Chiril Gaburici a convenit asupra includerii țării noaste în traseele turistice ale României pe harta digitală, care va fi lansată anul viitor.

„Moldova Business Week” este un eveniment organizat anual pentru promovarea imaginii țării în vederea atragerii investițiilor, intensificarea dialogului dintre sectorul public și privat, sporirea competitivității companiilor autohtone pentru diversificarea și sporirea capacităților de export.

Evenimentul reunește aproximativ 1000 de reprezentanți ai mediului de afaceri din Republica Moldova și alte 30 de țări, autorități, parteneri de dezvoltare, experți în domeniu.

Cristina Pendea

Inapoi la arhiva noutaților