[ X ]
[ X ]
[ X ]
Partidul Șor: „Magazinele sociale, singura rețea din țară care nu a majorat prețurile la produse pe timp de coronavirus”
17 Martie

Rețeaua de Magazine sociale „MeriȘOR” este singura din Republica Moldova care nu a majorat prețul produselor de primă necesitate pe fundalul pandemiei de coronavirus și în condițiile în care majoritatea unităților comerciale din țară au operat cu majorări de costuri, transmite CURENTUL.

În rețeaua de Magazine sociale „MeriȘOR”, la fel ca până acum, cele mai importante produse pentru oameni pot fi procurate la prețuri cu mult mai mici decât în rețelele comerciale din țară.

Astfel, hrișca, unul dintre cele mai întrebate produse, poate fi găsită la prețul vechi de 14,75 de lei pachetul. Orezul, în funcție de marcă, costă între 12,15-15,35 de lei. Pastele făinoase, în asortiment, se vând la prețul de 11,5 de lei/kg, făina de grâu de calitate extra – mai puțin de 10 de lei pachetul, etc.

Din start Magazinele sociale „MeriȘOR” au fost concepute să reprezinte un sprijin pentru oamenii aflați în dificultate, de aceea nu intenționează să urmeze gestul rețelelor comerciale care au majorat prețurile, profitând de starea din țară, susține directorul rețelei de magazine sociale.

„Noi oferim în continuare produsele de primă necesitate, persoanelor social-vulnerabile la cele mai mici prețuri. Nu ne interesează profitul, ci să le asigurăm bătrânilor noștri, familiilor cu mulți copii o șansă să reziste acestor vremuri complicate”, afirmă directorul.

Amintim că proiectul „Magazine sociale” a fost lansat acum aproape patru ani la inițiativa președintelui Partidului „ȘOR”, Ilan Șor. Inițial, magazine sociale au fost deschis la Orhei, dar, în urma solicitărilor cetățenilor, rețeaua s-a extins în toată țara. În prezent aceasta numără peste 130 de magazine și puncte mobile. Numărul beneficiarilor rețelei de magazine sociale „MeriȘOR” se ridică la peste 300 de mii de beneficiari.

Cristina Pendea

Inapoi la arhiva noutaților