[ X ]
[ X ]
[ X ]
„Moldovagaz” atenționează consumatorii de gaze naturale privind motivele pentru care unii nu au primit facturile
22 Iunie
SA „Moldovagaz” atenționează consumatorii de gaze naturale privind motivele pentru care unii nu au primit facturile pentru luna precedentă, informează CURENTUL.

Printre acestea se numără:

– indicii curenți ai contorului nu au fost transmişi de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei);

– nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduşi indicii de consum în baza de date;

– controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea;

– în factura precedenta a fost indicat consumul zero.

Totodată, factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul „Contul personal al consumatorului”.

Inapoi la arhiva noutaților